UA RU
Кошик 0
Головна Корисна інформація

Корисна інформація

Корисна інформація

Як зробити замовлення на запчастини?

  • Дати запит через форму    ЗАПИТ ПО ВИН    , це найоптимальніший варіант

 

  • Через кошик на сайті

 

  • Робити замовлення одразу на сайті. Вам буде призначено персонального менеджера, до якого відразу надходитиме Ваше замовлення. Замовлення, оформлене через кошик сайту, відразу потрапляє до нашої системи обробки замовлень. Ми швидше обробляємо такі замовлення – Ви заощаджуєте свій час! Є можливість опрацьовувати заявки з великою кількістю позицій! Наш сайт автоматично опрацює Вашу заявку та запропонує варіанти запасних частин. На нашому сайті дуже розумний пошук запчастин!

 

ЗАМОВЛЕННЯ НЕ ЗОБОВ'ЯЗУЄ ВАС КУПУВАТИ !!

 

Як сплатити запчастини?

  • По безготівковому розрахунку
  • Для оплати за безготівковим розрахунком зв'яжіться з нами, менеджер все пояснить
  • День отримання нами вашої оплати вважається датою початку роботи.

 

 

  • Баківською карткою
  • Ви можете сплатити ваше замовлення, перевівши гроші на картку «ПриватБанку». Номер картки вам повідомить ваш менеджер.

 

  •  Готівкою через термінал «ПриватБанку»
  • Номер картки вам повідомить ваш менеджер.

 

  • Готівкою у нашому офісі
  • Ви можете розрахуватися за замовлення при отриманні готової продукції в нашому офісі.

 

Як повернути запчастини?

 

Інтернет-магазин "АвтоСпарк" продає запчастини офіційних заводів виробників запасних частин та автомобільних компонентів на територію України та інших. Від усіх виробників ми маємо чіткі приписи з продажу запасних частин і в частині заводів несемо гарантійні зобов'язання на продукцію, що продається. Наша служба вхідного контролю приділяє особливу увагу якості запасних частин, що закуповуються.

Повернення ПОМИЛКОВО замовленого товару

 

При поверненні від організацій помилково замовленого товару (не підійшло за призначенням, місцями кріплення тощо), список товару, що повертається, і причина повернення заздалегідь направляється своєму менеджеру і погоджуються терміни та умови доставки. Після цього ТМЦ відвантажуються у товарному вигляді: ((упаковка, паспорт (якщо передбачено) без слідів встановлення, експлуатації та механічних пошкоджень)). Якщо запчастини купувалися на умовах самовивезення - необхідно звернутися до Відділу рекламацій тієї території, де здійснювалася покупка!

Повернення неналежної якості (гарантійні випадки).

 

Повернення запчастин та товарів неналежної якості приймається протягом гарантійного терміну. У разі неможливості визначити дату випуску продукції – протягом шести місяців з дати продажу

замовлення - наряд на встановлення;

    акт виконаних робіт (сертифікат, атестаційне свідоцтво СТО);

    Акт вибракування Товару на СТО, підписаний директором, майстром та інженером за якістю або гарантією (з обов'язковим додатком сертифіката та/або посвідчення посадової особи)

У спірних ситуаціях товар приймається на перевірку та експертизу, за результатами якої приймається рішення: повернення грошей, заміна товару або повернення товару покупцю (з актом виробника).

 

Для запобігання неприємним ситуаціям повідомляємо: в даний час запасні частини та товари тавруються виробниками та нашим клеймом, забезпечуються гарантійними наклейками та застосовуються інші методи визначення приналежності товару. НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ПОВЕРНУТИ ЗАПЧАСТИНИ, ПОКУПЛЕНІ НЕ У НАС.

Не підлягають задоволенню рекламації (повернення товару) у таких випадках:

 

    наявність механічних ушкоджень;

    порушення заводських пломбування та регулювань;

    ТМЦ з гарантійним терміном, що минув;

    порушення комплектності виробу;

    застосування ТМЦ за призначенням;

    порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування;

    несправності, що виникли внаслідок некваліфікованої установки;

    спроба самостійного ремонту або розбирання запчастини/агрегату (сліди розтину, відкручування болтів тощо);

    повернення агрегатів, вузлів, деталей, що самостійно ремонтували, або в розібраному вигляді;

    відсутність документів на ТМЦ (паспорт, гарантійний талон, упакування).

При прийомі стартерів - пошкодження зубів шестерні приводу та наявність кольорів втечі, прокручування приводу; запах гару від згорілих обмоток.

 

При прийомі генераторів – механічні, електричні ушкодження, запах гару.