UA RU
Кошик 0
Головна ПабликиОригинал чи аналог?

Оригинал чи аналог?

Перше.

Що таке оригінальні запчастини?

Оригінальні запчастини це деталі, що поставляються на конвеєр заводу-виробника, вони ж йдуть у продаж для обслуговування Вашого автомобіля. Є оригінальні запчастини, які виробляють під брендом даного автовиробника, а є ті, що упаковані в коробку цього автоконцерну, але з маркуванням заводу виробника цього агрегату.
Наприклад, амортизатори. В оригінальній упаковці TOYOTA лежатиме оригінальний амортизатор – KAYABA. Не Тойота, а Кайаба. Концерн TOYOTA не виготовляє амортизатори, а замовляє їх у заводу KAYABA.

 

Друге.

Що таке аналог?

 Тобто запчастина, упакована у коробку виробника автомобіля – це оригінал. Але! Завод, який їх виготовляє, ці ж запчастини пакує так само і в «свою» упаковку. Це вже запчастини aftermarket, тобто цей самий аналог. Такі запчастини часто називають запчастиною оригінальної якості.

Зверніть увагу! Ми розглядаємо якісний аналог, запчастини оригінальної якості. Ні слова про дешеві китайські, польські та інші бренди.

Третє і найважливіше.

ЯКА РІЗНИЦЯ КРІМ ЦІНИ В ЦИХ ЗАПЧАСТЯХ?????

 Начебто немає різниці…. Але різниця є! Щоб постачати запчастини на конвеєр, виробник підписує контракт, де вказані дуже жорстки вимоги до матеріалів і технологій, які використовуються при виробництві.

 Окремий конвейєр для пакування Тойота,
 Окремий для пакування Каяба.
 Контроль якості за стандартами Toyota,
 Контроль якості для aftermarket.


Звідси висновок
 
 Якість аналогових запчастин та деталей залишається повністю на совісті виробника, адже суворі вимоги та норми автоконцерну на них не поширюються.
Це, звичайно, позначається на ціні запчастини не на користь Оригіналу, але дуже позначається на якості продукції. Ось тут Оригінал і перемагає.
 Як правило, контракт з виробником ще й обмежує право виробника на продаж деталей на ринку aftermarket. Це той самий випадок, коли Ви чуєте слова – ця запчастина буває лише в оригіналі.

 Хороший приклад різниці між оригіналом і «тим самим» аналогом –

 Наприклад, гальмівні колодки TEXTAR: у коробці з маркуванням «TEXTAR» і коробці з маркуванням BMW можуть лежати візуально однакові пари колодок, але склад їхнього фрикційного слою буде різним!

 Ще один момент із приводу оригінальних запчастин. Часто компоненти «оригінальної» деталі продаються як цілісний вузол, тоді як аналогову деталь можна купити окремо, і при цьому заощадити. Наприклад – кульові опори передньої підвіски, які оригінальними поставляються з важелями у зборі. Чому? Тому що конструкція автомобіля влаштована так, що необхідно змінити цей вузол у зборі. Так закладено конструктивно. І ,повірте, інженер у таких виробників, як то VW, чи BMW, чи MERCEDES чи інші,окрім ВАЗу-тазу, звісно, знає краще, ніж ми з Вами, що до чого і що саме краще для ЦІЄЇ автівки. Так краще для сполучених вузлів, так краще для автомобіля загалом. Це, звичайно, дорожче, але правильніше.

Нарешті,зробимо висновок –

 У Оригіналу лише один недолік: висока ціна. При цьому важливо розуміти: з Оригіналом надійніше та спокійніше. Очевидно, що не можна економити на деталях, пов'язаних із безпекою (кермова система, гальмівна система). Зрештою, не кожен день для обслуговування автомобіля потрібні дорогі запчастини. Можна скористатися і аналогами, головне – щоб це був дійсно перевірений аналог, а не підробка низькоякісна.
                                   Всім добра! Слава Україні!